Købt og betalt er de, jeg er godt tilfreds med prisen, det tror jeg også Høier er (ellers havde han vel ikke solgt dem). Og så er den prut slået. Selvfølgelig er jeg sikker på at Høier gerne ville have haft 10.
000 for dem, og jeg ville da også gerne have givet lidt mere. Men når den prut så er slået synes jeg stadig at det er en fair pris for begge.
Derudover Danni, så skulle du nok have været tidligere ude da mine var bestilt da æggene var lagt

- Der er vist ikke meget galt i hvert fald.
Og ja, jeg tjente da penge på salg af milii og lugubris til dig

- Men såvidt jeg kan læse har de allerede smidt æg, så prisen var vist der også fair nok i mine øjne.
Når den prut så også er slået husker jeg vist en vis Danni der ikke engang kunne fortælle hvilket land hans crested kom fra, hvilket køn det var, etc. Ydermere var prisen ikke oplyst, og til sidst (efter at have læst om at en døde) stod en vis Danni endda og sagde til Thomas og jeg "De sidste fire gemmer sig super godt"... på en enkelt plante der var omtrent 20 cm høj, med fire-fem blade. Der var så kun 1.1
Så alt i alt må jeg sige at lige på det punkt har du INTET at lade nogen høre for

- Så herfra gider jeg faktisk ikke diskutere det

For jeg fik det sidste ord, og i øvrigt ret (ikke Jim)
- - -- - -
Derudover: Gekkogallaksen synes jeg har helt ret. Og jeps, så smukke dyr er MEGET værd i mine øjne også. Som jeg skrev på NHF "2000 kroner fattigere kontant, 10.
000.
000 kroner rigere i glæde"..