[ +/- ] [ Dato og tid er tors 09 sep, 2010 00:57 ]

Side 2 af 2  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Skriv nyt emne Svar på emne
 Flammer direkte fra Høier... 
Forfatter besked
Købt og betalt er de, jeg er godt tilfreds med prisen, det tror jeg også Høier er (ellers havde han vel ikke solgt dem). Og så er den prut slået. Selvfølgelig er jeg sikker på at Høier gerne ville have haft 10.000 for dem, og jeg ville da også gerne have givet lidt mere. Men når den prut så er slået synes jeg stadig at det er en fair pris for begge. :)

Derudover Danni, så skulle du nok have været tidligere ude da mine var bestilt da æggene var lagt ;) - Der er vist ikke meget galt i hvert fald.

Og ja, jeg tjente da penge på salg af milii og lugubris til dig :) - Men såvidt jeg kan læse har de allerede smidt æg, så prisen var vist der også fair nok i mine øjne.

Når den prut så også er slået husker jeg vist en vis Danni der ikke engang kunne fortælle hvilket land hans crested kom fra, hvilket køn det var, etc. Ydermere var prisen ikke oplyst, og til sidst (efter at have læst om at en døde) stod en vis Danni endda og sagde til Thomas og jeg "De sidste fire gemmer sig super godt"... på en enkelt plante der var omtrent 20 cm høj, med fire-fem blade. Der var så kun 1.1 :)

Så alt i alt må jeg sige at lige på det punkt har du INTET at lade nogen høre for :) - Så herfra gider jeg faktisk ikke diskutere det :) For jeg fik det sidste ord, og i øvrigt ret (ikke Jim) ;)

- - -- - -

Derudover: Gekkogallaksen synes jeg har helt ret. Og jeps, så smukke dyr er MEGET værd i mine øjne også. Som jeg skrev på NHF "2000 kroner fattigere kontant, 10.000.000 kroner rigere i glæde".. :)

man 21 maj, 2007 12:15
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyk. F
Alder: 25
Haha, jeg fortalte dig første dag at jeg havde skaffet 5 stk Crested til ca. 1200 kr, og der var ikke meget galt, jeg gav vidst 1300!!!

man 21 maj, 2007 18:26
Nej, det fortalte du ikke. Og det lo Jim og jeg meget af.

Sidst rettet af Sommer tirs 22 maj, 2007 06:58, rettet i alt 1 gang.

man 21 maj, 2007 21:15
Administrator
 Administrator 
Brugeravatar

Geografisk sted: Albertslund
Country: Denmark (dk)
Alder: 37
Nå drenge... Klap nu hestene. Det er ikke voldsomt interessant læsning for os andre ;)

Nap evt. intern debat via PM eller MSN

man 21 maj, 2007 21:44

Bedste IRC stil ;) - Jeg klapper hestene *pruuh* og får skyklapper :)

man 21 maj, 2007 21:58
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyk. F
Alder: 25
Nej, det fortalte du ikke. Og det lo Jim og jeg meget af.Jeg har også andre et sted.

Jaja, what ever, og rend mig!

Og by the way... Hvad f****n har de 2 msn billeder med prisen på mine dyr at gøre?

man 21 maj, 2007 22:29
Du har ret Danni. Irrelevant. De er fjernet igen. Ville vel egentlig bare vise dig at det endnu engang vel var noget pis du lukkede ud.

Du er hermed kommet på min endelige blackliste, og niksen, du skal ikke hilse når du går forbi mig. Gider ikke du skal være så falsk, og ligefrem sidde og lyve for at gøre dig selv bedre. Du laver ikke andet!

Som Jim også formulerede det (og der skulle jeg vist også være stoppet): *slut* - Og hermed vil kun billedeposts fra dig af blive kommenteret. Hold dig venligst fra mine emner også.

tirs 22 maj, 2007 06:53
Administrator
 Administrator 
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved
Country: Denmark (dk)
Alder: 34
... og så må den børnehave vist have lukket for idag - hold fremtidige debatter af denne personlige karakter til MSN eller andetsteds, den er ikke ligefrem befordrende for seriøsiteten herinde.

Det var den løftede pegefinger fra begge admins, og det går vi ud fra bliver respekteret - tak

Jan Grathwohl

tirs 22 maj, 2007 09:20
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
 Side 2 af 2  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Skriv nyt emne Svar på emne
 Lignende emner 
Til "Admin-møde" hos Høier med påhæng Generel snak Jan Grathwohl
Nye dyr, Direkte fra Hamm. og Dk´s første SS Raptor Leopardgekkoer R.E.F
ATT. Lars Høier Generel snak bo farum